
Mednarodna
spletna
konferenca
Socialno in
čustveno učenje
v predšolskem
obdobju
11. november 2025
Vzgoja srčnih in pogumnih otrok
V svetu, kjer so empatija, čustvena pismenost in medsebojno spoštovanje pomembnejši kot kdajkoli prej, socialno in čustveno učenje postaja temelj kakovostne predšolske vzgoje. Pridružite se nam na izjemni mednarodni spletni konferenci, kjer bomo skupaj raziskovali, kako lahko vzgojitelji in vzgojiteljice s srcem in znanjem oblikujejo trajne temelje za otrokovo duševno in socialno dobrobit.
Konferenca je namenjena strokovnim delavcem v vrtcih, študentom predšolske vzgoje ter vsem, ki verjamejo, da vzgoja ni le poučevanje, temveč srčna umetnost gradnje odnosov in notranje moči.
Kaj lahko pričakujete?


Navdihujoča predavanja priznanih strokovnjakov iz Slovenije, Hrvaške, Avstralije, Anglije, ZDA in Brazilije
Predstavitve izvirnih video primerov dobrih praks iz različnih koncev sveta
Okroglo mizo z vplivnimi glasovi iz prakse in akademskega sveta
Priložnost za povezovanje, refleksijo in nadgradnjo vašega poslanstva v vzgoji
Lea Colner je izkušena strokovnjakinja, ki že več kot petnajst let deluje na področju inovativnega izobraževanja v Sloveniji in na Švedskem. Po študiju razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer je prejela fakultetno Prešernovo nagrado za uvajanje pedagoškega pristopa Storyline, je svojo pot nadaljevala na Švedskem kot vzgojiteljica, učiteljica in kasneje ravnateljica mednarodne šole in vrtca Vittra Rösjötorp International v Stockholmu.
Lea Colner je tudi avtorica knjige Pedagoški pristop Storyline, predavateljica, mentorica in promotorka sodobnih oblik poučevanja. Svoje bogate izkušnje deli z vzgojitelji in učitelji preko delavnic, predavanj in mednarodnih usposabljanj, pri čemer je v ospredju njen osrednji interes: kako otrokom omogočiti poglobljeno, čustveno varno in ustvarjalno učno izkušnjo.


Lea Colner
Dr. Jolene Pearson, je bila docentka na univerzi Bethel. Z več kot 40 let izkušenj na področju predšolske vzgoje je odigrala ključno vlogo pri izboljševanju kakovosti predšolske vzgoje in ustanovitvi prvega združenja za duševno zdravje dojenčkov v Minnesoti. Je tudi avtorica knjige Pathways to Positive Parenting.
Dr. Pearson je oktobra 2024 zaključila prestižni Fulbrightov specialistični projekt v Sloveniji, kjer je na Univerzi v Mariboru v okviru Oddelka za predšolsko vzgojo sodelovala z Dr. Marto Licardo. V okviru svojega raziskovanja se osredotoča na izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok. Trenutno poučuje na Univerze v Minnesoti, kjer še naprej navdihuje in mentorira prihodnje vodje na področju predšolske vzgoje.


Jolene Pearson
Dr. Kathryn Murray si prizadeva za ustvarjanje priložnosti, ki otrokom omogočajo najboljši možni začetek življenja. Ponosna je, da je ustanoviteljica podjetja Future Strong Education Consultancy s sedežem v Avstraliji. Je avtorica izvirne formule Brain-SET Environments Formula®, pedagogike za zgodnje otroštvo, ki usklajuje oblikovanje okolja s potrebami možganov. Kathryn deluje na mednarodni ravni in je hvaležna, da je imela priložnost podpirati otroke, vzgojitelje, vodje in starše, da postanejo vse, kar zmorejo.
Kathryn Murray


Tricia Mohamed je izkušena vzgojiteljica in svetovalka iz Londona z več kot 25-letnim strokovnim znanjem na mednarodni ravni. Kot ustanoviteljica podjetja Play Practitioners združuje svoje poglobljeno razumevanje različnih izobraževalnih okolij z najsodobnejšimi raziskavami na področju igre in nevroznanosti ter tako zagotavlja prilagojene, z dokazi podprte rešitve, ki krepijo tako vzgojitelje kot starše. Tricijin edinstven „glokalni“ pristop zagotavlja spoštovanje individualnosti vsakega otroka in njegovega učnega okolja, zato je neprecenljiv pripomoček za vse, ki iščejo praktične, prilagojene strategije za povečanje otrokovega učnega potenciala in spodbujanje smiselnega razvoja, ki temelji na igri.


Tricia Mohamed
13:00 - 13:05 Uvodni pozdrav
13:05 - 13:35 Storyline pristop kot orodje za krepitev socialnih in čustvenih veščin v predšolskem obdobju - Lea Colner (Slovenija)
13:35 - 13:55 Primer dobre prakse študentov Pedagoške fakultete - video
13:55 - 14:30 Priprava učnega okolja, ki podpira socialno in čustveno učenje - prof. dr. Kathryn Murray (Australija)
14:30 - 14:50 Barbara Šater - video primer dobre prakse
14:50 - 15:20 izr. prof. dr. Adrijana Višnjić Jevtić (Hrvaška)
15:20 - 15:40 Ana Studen - video primer dobre prakse
15:40 - 16:10 Socialno-čutvene kompetence vzgojiteljev - Klavdija Svet (Slovenija)
16:10 - 16:30 Rafaela Nogueira Fonseca - video primer dobre prakse (Brazilija)
16:30 - 16:35 Odmor
16:35 - 17:05 Najprej občutki! Prenovjen pristop socialno-čustvenega učenja - Tricia Mohamed (Anglija)
17:05 - 17:25 Video primer dobre prakse študentov Pedagoške fakultete
17:25 - 17:55 Podpora dojenčkom in malčkom na poti do zdravega socialnega in čustvenega razvoja - prof. dr. Jolene Pearson (ZDA)
17:55 - 18.55 Okrogla miza s prof. dr. Marta Licardo, viš. pred. Ana Tina Jurgec, doc. dr. Maruša Laure in ravnateljica Zdenka Keuc
18:55 - 19:05 Predstavitev OMEP projektov in zaključek konference
Predviden program konference:
Za vse člane OMEP je udeležba na konferenci brezplačna.
Udeleženci prejmejo potrdilo (0,5 točke).
Ko otroka naučimo prepoznati in izraziti svoja čustva, mu damo ključ do sveta – sveta razumevanja, sočutja in povezanosti.
Združenje OMEP Slovenija
© Združenje OMEP Slovenija

